היחידה ללימודי חוץ של האקדמית רמת גן

ברוכים הבאים ליחידה ללימודי חוץ של האקדמית רמת גן.
היחידה ללימודי חוץ מספקת הכשרה מקצועית ואיכותית, במגוון רחב של נושאים ותחומי דעת, לפיתוח אישי ומקצועי.
הקורסים המוצעים ביחידה יישומים, מותאמים לעולם העבודה החדש ומאפשרים לבוגרים להשתלב בסביבות העבודה השונות.
הקורסים ביחידה ללימודי חוץ מועברים על ידי מרצים מובילים מסגל המכללה הבכיר ומאנשי מקצוע מהשורה הראשונה.
לבוגרי הקורסים תוענק תעודת סיום מטעם היחידה ללימודי חוץ – האקדמית רמת גן.

קורס מטפל/ת בפסיכותרפיה הומניסטית - להפוך למטפלים במגוון טכניקות ששמות את האדם במרכז

תוכנית המכשירה מטפלים ויועצים בגישה שייסד אבי הפסיכולוגיה ההומניסטית, קארל רוג'רס. בתוכנית נלמד טכניקות וכלים מעשיים שיאפשרו להתאים את הטיפול לאדם, ויעזרו לו בהתמודדות עם אתגרי החיים ושיפור מערכות יחסים.

הלימודים בתוכנית יאפשרו לכם להפוך למטפלים פסיכותרפיסטיים בעלי סל עשיר ומגוון של שיטות טיפול להתמודדות עם כעסים, זוגיות, התנהגויות לא רצויות, קשיים חברתיים, אתגרים בגיל ההתבגרות ועוד.

מה כוללת התוכנית?

במסגרת התוכנית נלמד שיטות כמו CBT, TEAM ו-PAIRS, כמו גם את עקרונות ויסודות השיטה ההומניסטית המאפשרת להתאים את טכניקת הטיפול לאדם עצמו ולראות אותו כמי שיכול לצמוח, לעשות שינוי ולהגיע לשלמות נפשית.

התוכנית כוללת התנסות מעשית ותועבר על ידי סגל מרצים בכיר, כל אחד מומחה בתחומו. מסיימי התוכנית, העומדים בקריטריונים, יוכלו להגיש מועמדות לחברות באגודה לייעוץ טיפולי (איל"ט) – פסיכותרפיה הומניסטית, אשר קיבלה מעמד של נציגת תחום הייעוץ (Counselling) בישראל מטעם ארגון הייעוץ האירופאי (EAC)

מבנה הלימודים: תוכנית דו שנתית  |  שנה א': ימי רביעי 9:00-14:00  |  שנה ב': ימי רביעי 16:30-20:45

לפרטים נוספים לחצו

קורס הפקת אירועים

המפיק הוא כמו מנצח על תזמורת – מנהל ביד רמה קבוצה גדולה של בעלי מקצוע, כל אחד מומחה בתחומו, עד אשר הוא רואה לנגד עיניו את פרי היצירה ההרמונית המורכבת מכל הפרטים הקטנים.

הקורס מקיף היכרות מעמיקה באירועים עסקיים, פרטיים, מוסדיים, רבי משתתפים, קטנים כגדולים.

הלימודים וההתנסות המעשית מהווים את כרטיס הכניסה המוצלח ביותר לענף האירועים.

במהלך הקורס אנו מפגישים את הסטודנטים עם נבחרת מרצים מובילה מעולם ההפקה, אשר מלמדים ומענקים להם ידע וכלים להתמודדות והצלחה בשטח.

תהליך הלימוד מתמקד בהקניית ארגז כלים ותרגול מעשי של החומר הנלמד.

המפגשים מלווים במצגות מקצועיות, דוגמאות ויזואליות, סדנאות מעשירות, תצפיות וסיורים בשטח.

הקורס כולל ליווי אישי של מרכז הלימודים מטעם המכללה ומאפשר הכוונה למסלול התפתחות אינדיבידואלי בהתאם לשאיפות של כל סטודנט/ית.

מה חשוב לדעת?

בין תכני הקורס – שיווק ומיתוג אישי, רשתות חברתיות, יצירתיות וחדשנות, קונספט ובחירת לוקיישן, עיצוב אירועים, ייצוג אמנים, ניהול במה ומופעים, סדנאות מעשיות לשזירה, קוקטיילים, ניהול משא ומתן, סיור שטח והיכרות ספקים מקצועיים.

הלימודים מתקיימים במפגש חד שבועי בימים שלישי/ רביעי

שעות קורס בוקר 9:30 – 13:00 | שעות קורס ערב 17:00 – 21:00

משך הקורס כ-9 חודשים | 240 שעות אקדמיות

העומדים בהצלחה בתנאי הקורס יקבלו תעודת בוגר מסלול שיווק והפקת אירועים

לפרטים נוספים לחצו

אמנות - באישור משרד החינוך |  
המכינה לעיצוב ואדריכלות

אמנות – באישור משרד החינוך

לימודי אמנות באישור משרד החינוך, במכללה האקדמית רמת גן בשיתוף מכללת ארטי, מתאימים גם כהכנה לכל האקדמיות ללימוד תרפיה באמנות לתואר שני בארץ.

במסגרת הלימודים: השלמת 200/ 300 / 500 שעות אמנות, הכנת תיק עבודות והגשה לראיון האישי. אופן הלימוד כולל תרגילים מובנים בדגש על ביטוי אישי במטרה להעניק כלים ביצירה אמנותית, פיתוח סגנון אישי, יכולת הבעה באמצעים חזותיים וחשיבה יצירתית, ארגון ועריכת תיק עבודות. בקורסי האמנות לומדים מגוון רחב של טכניקות באמנות מעשית, תוך שימת לב להתפתחות אישית וייחודית של כל תלמיד. הלימוד מתבצע בהנחיה אישית בקבוצה על ידי מורים בעלי תארים אקדמיים באמנות.

הלימודים נערכים במסלולי בוקר, קורסי ערב וימי שישי במהלך שנת הלימודים וקורסי קיץ מרוכזים. אין צורך בידע קודם.

תלמידנו מתקבלים לכל המוסדות המובילים ללימודי תואר שני בתרפיה באמנות.

בשיתוף מכללת ארטי לעיצוב ואמנות

לפרטים נוספים לחצו

המכינה לעיצוב ואדריכלות – בפיקוח משרד התמ"ת

המכינה לעיצוב ואדריכלות במכללה האקדמית רמת גן, בשיתוף מכללת ארטי לעיצוב ולאמנות, הינה הותיקה בארץ מאז 1997, בעלת מוניטין רב ושיעורי הצלחה גבוהים במיוחד. מאז הקמתה התקבלו רבים מבוגרי המכינה למחלקות אמנות, אדריכלות ועיצוב היוקרתיות במוסדות להשכלה גבוהה בארץ ובחו"ל. במסגרתה נלמדים תהליכי תכנון ועיצוב, פיתוח חשיבה יצירתית, בונים תיקי עבודות ייחודיים ומקבלים לווי אישי בכל שלבי קבלה ללימודים הגבוהים.

בפני התלמידים נפתח עולם של יצירה, התפתחות אישית ויכולת ביטוי בתחומי העיצוב השונים. המכינה שמה דגש רב על הנחייה אישית, בשילוב הנחיה בקבוצה. המסלול כולל לימודים עיוניים ומעשיים, פרויקט מקצועי בהנחיה אישית וסיורים מקצועיים. בנוסף ניתנת הנחיה ממוקדת ופרטנית בכל שלבי הקבלה ללימודים גבוהים וליווי המועמד באופן אישי עד שלב הקבלה ללימודים באקדמיה, כולל בניית תיקי עבודות, הכנה לבחינות הכניסה באופן מקיף הכולל תרגולים וסימולציות והכנה לראיון הקבלה.

אנו מחוייבים להצלחה – בוגרי המכינה מתקבלים למספר מוסדות ובוחרים היכן ללמוד, מצליחים ומצטיינים במהלך הלימודים האקדמיים ובעבודה המקצועית גם בשל ההכוונה המעמיקה שקיבלו במכינה לעיצוב ואדריכלות.

המכינה לעיצוב מוכרת לפקדון לחיילים משוחררים.

תחומי ההנחיה במכינה:

  • עיצוב פנים
  • אדריכלות (לתואר ראשון / הנדסאים)
  • עיצוב תעשייתי ועיצוב מוצר
  • תקשורת חזותית ועיצוב גרפי
  • עיצוב אופנה
  • עיצוב תכשיטים, צורפות ואביזרי לבוש
  • אנימציה
  • אמנות
  • צילום

בשיתוף מכללת ארטי לעיצוב ואומנות

לפרטים נוספים לחצו

צפה בוידאו