תואר ראשון בסיעוד (BSN) לאחים ואחיות מוסמכים

אחים ואחיות מוסמכים? הגיע הזמן להתקדם לתואר ראשון בסיעוד!

היום יותר מתמיד, הצורך בלימודים אקדמיים בתחום הסיעוד הופך להיות גורם משמעותי בפיתוח וקידום מקצועי של אחיות בישראל.
תכנית האקדמיזציה של משרד הבריאות ומגמות מקצועיות בעולם הסיעוד יצרו צורך להשלים את השכלתם של אחים ואחיות אשר סיימו בעבר את לימודיהם בבתי ספר לסיעוד שאינם אקדמיים, ולקדם את מרביתם להשלמת לימודיהם לתואר ראשון בסיעוד.
על פי מדיניות משרד הבריאות אחות מוסמכת בעלת תואר ראשון בסיעוד היא רמת ההכשרה הנדרשת לכניסה למקצוע. תהליך זה מבוטא בצורה מוחשית ביותר במדיניות ההכשרה העל בסיסית שבה נדרש היום תואר בסיעוד כדי להתקבל וכדי להתקדם בתפקידי הסיעוד.

להיות אחות אקדמאית עם תואר ראשון בסיעוד - זה אפשרי!

התכנית המוצעת על ידי האקדמית רמת-גן מספקת מענה לכל אותם אחים ואחיות שסיימו את לימודי ההסמכה שלהם ללא תואר אקדמי.

הלימודים בתכנית מתקיימים במסגרת התואר הראשון בסיעוד במשך שנתיים (6 סמסטרים) וכוללים מגוון קורסים מתקדמים בהיקף של 96.5 נקודות זכות.

מסלול לימודים זה מתבסס על שתי הנחות:
* הסטודנט המגיע למסלול לימודים זה הנו בעל ניסיון בעבודה בתחום הסיעוד.
* הסטודנט למד בעבר קורסים ברמה מקצועית ולא ברמה אקדמית.

בתכנית משולבים סטודנטים בעלי ניסיון רב יחד עם סטודנטים בראשית דרכם המקצועית. מפגש זה, מעשיר ומפרה. אחים ואחיות הבאים מכל תחומי מערכת הבריאות יוצרים ביניהם רשת של תמיכה מקצועית להמשך דרכם.

התכנית שתכשיר אותך לדרישות העכשוויות והעתידיות של מקצוע הסיעוד

מקצוע הסיעוד, אולי יותר מאשר מקצועות אחרים מתחום הבריאות, מגיב במהירות לצרכים המשתנים של מערכת הבריאות. העמקת הידע המקצועי, רכישת כישורים אקדמיים, וצורך אדיר במחקר בתחום הסיעוד, הביאו אחים ואחיות רבים למסקנה כי עליהם להתקדם לקראת תואר ראשון בסיעוד.

התכנית הינה תכנית איכותית המעניקה לך כלים ייחודיים להתמודדות עם סביבה דינאמית המציבה אתגרים של דרישות טכנולוגיות מתקדמות מצד אחד, וקשר עם המטופל ומשפחתו מצד שני.

תכנית הלימודים מעניקה כלים אקדמיים המקנים לסטודנטים ידע מקצועי רב ערך שיישרת אותם במהלך חייהם המקצועיים. מעבר לכך, התכנית מספקת לסטודנטים חוויה אינטלקטואלית, חברתית ויצירתית.

 

למה כדאי לאחים ואחיות מוסמכים ללמוד לתואר ראשון בסיעוד באקדמית רמת גן?

מומחיות בתחום הסיעוד האקדמית רמת גן מתמחה בתכניות לימודי סיעוד וניהול מערכות בריאות. למכללה בוגרים רבים בתחום זה.

לימודים ועבודה – הלימודים בתכנית מרוכזים בעיקר ב- 2 ימי לימוד בשבוע. מתכונת זו מאפשרת לסטודנטים לשלב בין לימודים לעבודה.

שיתופי פעולה עם מוסדות בריאות מובילים המכללה מקיימת שיתופי פעולה עם מוסדות במערכת הבריאות להענקת מלגות לימודים לסטודנטים במסלול לימודי סיעוד .

סביבת לימודים נוחה ונעימה – לרשות הסטודנטים עומדים מעבדות מחשבים חדישות, ספריה עדכנית, וקמפוס לימודים נוח.

נגישות נוחה לקמפוס המכללה קמפוס המכללה ברמת גן ממוקם באזור נגיש, לא רחוק מצומת אלוף שדה. הקמפוס כולל כ- 1,000 מקומות חניה ללא תשלום.

לימודים מתקדמים לתואר שני בוגרי התכנית יוכלו להמשיך ללימודי תואר שני במנהל מערכות בריאות במכללה.

צפה בוידאו