מסלול הסבת אקדמאים לסיעוד

הסבה לסיעוד הפכה להיות פופולארית מאוד וזה לא מפתיע. עבודה כאחים/ות אקדמאיים היא הרבה מעבר לקריירה - יש בה שליחות, דאגה ורצון לטפל בזולת. מגוון התפקידים בתחום הם רבים ומגוונים, והמקצוע מאפשר מציאת תחומי עניין השונים זה מזה במהות ובאופי התפקיד: מיילדות, יחידות לרפואה דחופה, היחידות לטיפול נמרץ ומחלקות האשפוז השונות ועוד. כל ההיבטים הללו בנוסף לביטחון תעסוקתי והיכולת לשלב את המקצוע עם חיי משפחה הופכים את המקצוע למבוקש בקרב אקדמאים רבים.

תוכנית ההסבה לסיעוד במכללה האקדמית רמת גן היא מהגדולות והמובילות בארץ בתחום זה. מעל ל 1,555 בוגרים השתלבו בהצלחה במערכת הבריאות בישראל. ההרשמה לסמסטר סתיו – אוקטובר 2024 בעיצומה!

הסבה לסיעוד - גם תואר ראשון וגם תעודת אח/ות מוסמכ/ת

מסלול הסבת אקדמאים לסיעוד באקדמית רמת גן כולל הענקת תעודת בוגר תואר ראשון בסיעוד וגם תעודת אח/ות מוסמכ/ת בכפוף לעמידה בהצלחה במבחן הרישוי של משרד הבריאות.

הסבה לסיעוד מאפשרת קבלת תואר ראשון סיעוד בנוסף לתעודת ההסמכה של משרד הבריאות וזה מהווה יתרון משמעותי שיפתח בפני הבוגרים אפשרויות קידום מקצועיות בעתיד.


הסבה לסיעוד מאפשרת תואר מבוקש עם מערכת לימודים נוחה

מסלול ההסבה לתואר ראשון בסיעוד נבנה בהתאמה לקהל האקדמאים, ובהתאם הוא מציע שילוב של יתרונות עבור מי שכבר מחזיק בעבודה ומנהל חיי משפחה. מסלול הסבת אקדמאים לסיעוד נלמד במשך 7 סמסטרים בלבד, במבנה לימודים נוח בו ניתן להמשיך לעבוד במקביל ולא לשעבד את כל ימות השבוע לטובת הלימודים כפי שנהוג בתכניות הסבה אחרות. מבנה הלימודים של המסלול החדש פותח דלת עבור אקדמאים רבים החולמים לעשות שינוי בחיים ולהיות אחים ואחיות.

התכנית כוללת בשנה הראשונה לימודים עיוניים כגון: מדעי הסיעוד, מדעי החברה ומדעי הרפואה ומהשנה השנייה ישלבו בנוסף ללימודים הקליניים, התנסויות קליניות שמתקיימות במגוון מרכזים רפואיים מובילים בפריסה ארצית. בסיום התכנית, הבוגרים ייגשו לבחינת הרישוי הממשלתית לקבלת הסמכת אח/ות מוסמכ/ת.

מסלול הסבת אקדמאים לסיעוד - קריירה חדשה במקצועות מבוקשים

אז אם אתם אקדמאים שרוצים לשנות ולממש את עצמכם, לקום כל בוקר עם תחושה של שליחות וסיפוק מסלול הסבת אקדמאים לסיעוד הוא בהחלט הזדמנות לבנות לעצמכם מסלול לקריירה חדשה עם בטחון תעסוקתי ואתגרים רבים.

 

צפה בוידאו