הכירו את אליאן גזאוי, סטודנטית מצטיינת נשיא לשנת תשפ"ב

חזרה לדף כתבות

הכירו את אליאן גזאוי, סטודנטית מצטיינת נשיא לשנת תשפ"ב

סטודנטית בתוכנית לתואר ראשון בניהול במערכות בריאות

קצת עלייך

שמי אליאן גזאוי, בת 20, מתגוררת בעראבה, צפון הארץ. בחורה שמעריכה, אוהבת, ומאמינה בעצמה מאוד וזו הסיבה העיקרית שלי להצלחה בחיים.
אני לומדת במסלול בוקר לתואר ניהול מערכות בריאות, סיימתי את שנת הלימודים הראשונה בממוצע 98, כמו כן מתכננת להמשיך ללימודי הסבה לסיעוד.
מאז שהייתי ילדה, אהבתי ושאפתי לעסוק בתחום הרפואה והסיעוד ובעיקר לסייע לאנשים.

למה בחרת ללמוד דווקא את התחום הזה? מה משך אותך אליו? 

עבדתי בבית מרקחת של קופ״ח כללית, בזמן עבודתי שם ראיתי שתחום הרפואה ומערכת הבריאות מעניינים אותי והרגשתי שאני שייכת לתחום.
מה שמשך אותי בעיקר זה שראיתי שאני יכולה ללמוד תואר בניהול מערכות בריאות ולהמשיך להסבת אקדמאים לסיעוד. לדעתי, כך אגדיל את הסיכוי שלי להצליח בחיים, להרחיב את הידע שלי, את היכולות ולפתוח את קשת הגבולות.

מה הייתה הדרך שלך להצטיינות בלימודים? מה עזר לך להגיע לשם?

היו אתגרים וקשיים כל כך משמעותיים בהמשך הדרך. הבית שלי רחוק מהמכללה, לא שכרתי דירה בקרבת המכללה אלא הייתי נוסעת בכל יום לימודים. שיגרה של יום לימודים עם נסיעות הביתה באותו יום, יחד עם עייפות מהלימודים זה לא דבר פשוט. אבל מה שהכי חשוב לציין זה שאני בחורה שתמיד הייתה נחושה להצליח עוד מילדות. החלטתי להתגבר, לקחתי את המושכות לידיים, אל הקשיים התייחסתי כאל אתגר אחד גדול וניפצתי אותם בזה אחר זה, וכך סללתי את דרכי אל עבר ההצלחה. מבחינתי הצטיינות היא דרך חיים 🙂

הטיפ שלך לסטודנטים להצלחה בלימודים? 

תלמדו, תשננו הרבה, אין כמו להשיג את התואר ולהחזיק אותו ביד אחרי שעבדתם קשה בשבילו! אין דבר מספק יותר מאשר להרגיש שאתה יודע ואוהב כל דבר בתחום שבחרת, כדי להצליח בעתיד ולהצטיין בחייך.
השמיים הם הגבול.

צור קשר

לקבלת מידע נוסף אנא מלא/י פרטיך
בוא/י נקבע פגישה! מלא/י את הפרטים ונתאם
בוא/י נקבע פגישה! מלא/י את הפרטים ונתאם