הכירו את ד"ר איגור נור, ראש התוכנית לתואר ראשון (.B.Sc) במדעי המחשב

חזרה לדף כתבות

הכירו את ד"ר איגור נור, ראש התוכנית לתואר ראשון (.B.Sc) במדעי המחשב

קצת עליך

שמי איגור נור. אדם סקרן, אנרגטי, לא נותן מנוחה לאנשים סביבי. אופטימי במסגרת מגבלות המציאות. משתדל להיות מאוזן בין היכולת להכיל לבין הרצון לדרוש. אוהב לקדם ולהתקדם בתחומים שונים, פתוח לרעיונות חדשים ולדעות שונות. מאוד אוהב תרבות וספורט (לאחרונה יותר כאוהד). חלק מהזמן הפנוי מבזבז ברשת.

את שלושת התארים שלי עשיתי באוניברסיטת בר-אילן בתחום מבני נתונים ואלגוריתמים. בהמשך יצאתי לשני פוסט-דוקטורטים בחו"ל בתחום ניתוח נתונים וביולוגיה חישובית. ב-10 השנים האחרונות עברתי לתעשייה התמחיתי בלמידת מכונה ולמידה עמוקה. במהלך השנים הללו המשכתי ללמד קורסים שונים במסגרות שונות.

מהן התוכניות שלך לעתיד כראש תוכנית הלימודים?

לימדתי בהרבה מקומות ולעיתים ראיתי מגרעות בבניית תוכנית הלימודים. עבדתי הרבה בתעשייה וראיתי איך המגרעות הללו באות לידי ביטוי. מבחינתי להוביל תוכנית כאן היא הזדמנות לעשות את הכל נכון ולהפוך את לימודי התואר למעניינים ומאוזנים. כולי תקווה שבמהלך הלימודים כל סטודנט ימצא תחומי עניין שיובילו אותו גם אחרי סיום הלימודים.

המסר שלך לסטודנטים החדשים והוותיקים

יש לנו קבוצת מרצים נהדרת, שיודעת בדיוק מה אתם צריכים בלימודי התואר על מנת להצליח בתעשייה. תקשיבו טוב למה שמלמדים אתכם, תנצלו את הידע הזה, את הרצון שלנו לעזור וגם את העובדה שהתוכנית בשלב זה די קטנה, כך שכל סטודנט יכול לקבל ליווי חסר תקדים יחסית לכל מוסד אחר.

צור קשר

לקבלת מידע נוסף אנא מלא/י פרטיך
בוא/י נקבע פגישה! מלא/י את הפרטים ונתאם
בוא/י נקבע פגישה! מלא/י את הפרטים ונתאם