הכירו את ד"ר קרן תורג'מן-לופו, ראש התכנית לתואר ראשון דו-חוגי בחברה והתנהגות

חזרה לדף כתבות

הכירו את ד"ר קרן תורג'מן-לופו, ראש התכנית לתואר ראשון דו-חוגי בחברה והתנהגות

קצת עליך

שמי ד"ר קרן תורג'מן לופו, הצטרפתי למכללה לפני כשלוש שנים והחל משנת הלימודים הנוכחית אני משמשת בתפקיד ראש התכנית לתואר ראשון דו-חוגי בחברה והתנהגות.

את התואר השני  (M.B.A) סיימתי בפקולטה לניהול באוניברסיטת בן גוריון, התמחות במדעי ההתנהגות בניהול, ואת הדוקטורט סיימתי בפקולטה לניהול באוניברסיטת חיפה. לאחר סיום הדוקטורט השלמתי פוסט-דוקטורט בפקולטה לניהול ע"ש קולר, באוניברסיטת תל-אביב. כיום, בנוסף להיותי חברת סגל אקדמי בכיר במכללה אני עמיתת מחקר באוניברסיטת חיפה.

המחקרים שלי מתמקדים בתחומי רווחה נפשית של עובדים (employee well-been) ובעיקר בהשפעות של ביטויים פיזיים ונפשיים של לחץ, איזון בין העבודה לחיים הפרטיים, עבודה מרחוק ופרקטיקות ארגוניות בניהול משאבי אנוש. אלו תחומים שמעניינים אותי, אני מאמינה בערכם ותרומתם לארגונים, מנהלים/ות ועובדים/ות, ולכן אני אוהבת לחקור אותם ולהעביר את הידע במסגרת הקורסים אותם אני מלמדת במכללה.

מה את ממליצה לסטודנטים עם פתיחת שנת הלימודים?

תקופת הלימודים לתואר ראשון מצריכה השקעה רבה וממושכת, אני ממליצה לסטודנטים/ות להשקיע כמיטב יכולתם/ן לאורך כל הסמסטר – לחלק את הלמידה והכנת המטלות בקורסים השונים למשימות קטנות ויעדים ספציפיים, לקבוע זמנים קבועים בהם יתמקדו בלמידה, ובכך להימנע מעומס רב בסוף הסמסטר ובתקופת המבחנים. בנוסף, אני ממליצה להם/ן להשקיע ככל יכולתם/ן בלמידה, להיות מעורבים/ות ולהשתתף באופן פעיל בשיעורים – לשאול שאלות, לגלות עניין בנושאים הנלמדים, להביע את עמדתם/ן ולחשוב באופן ביקורתי – כל אלה יתרמו ללמידה אפקטיבית ומשמעותית. כמו כן, אני חושבת שצריך גם להנות מהדרך, ליצור סביבת למידה מעצימה ותומכת של חברים קרובים ללימודים ולראות בחוויית הלימודים לתואר הראשון מקור להנאה, סיפוק ואתגר.

מהן התוכניות שלך לעתיד כראש תוכנית הלימודים?

בכוונתי להמשיך ולפתח את התכנית הדו-חוגית בחברה והתנהגות ומשאבי אנוש, להעשיר את נושאי הלימוד בתכנים פרקטיים ומעניינים, תוך שילוב שיטות הוראה מתקדמות שיאפשרו למידה פעילה. הרצון שלי הוא שהסטודנטים/ות יקבלו ידע ויצברו כלים מעשיים שיתרמו להם/ן  בשוק העבודה ובלימודים מתקדמים. בנוסף לכך, יש חשיבות רבה בעיניי למתן יחס אישי ותמיכה במהלך הלימודים לתואר הראשון. בתקופה הקרובה אפגש עם הסטודנטיות והסטודנטים בתכנית ואשמח מאד לשמוע מהם/ן על חווית הלמידה במכללה ובתכנית. בהקשר זה, אני  מזמינה את הסטודנטים/ות לפנות, ללא היסוס, אליי ואל חברי הסגל האקדמי והמנהלי בכל שאלה ובעיה – אני וצוות המכללה נשמח להשקיע כל מאמץ על מנת לסייע להם/ן.

מה את מאחלת לסטודנטים (החדשים והקיימים) עם פתיחת שנת הלימודים?

אני מאחלת לכל הסטודנטיות והסטודנטים שנת לימודים מעשירה ומהנה. המשיכו להשקיע בלימודיכם/ן ובכך להעצים את ההשקעה בהתפתחותם/ן האישית והמקצועית. ברכה מיוחדת ואיחולי הצלחה לסטודנטיות ולסטודנטים המתחילים/ות את לימודיהם/ן בשנה הקרובה, אני מאמינה שאתם/ן מתחילים/ות מסלול מעניין שיקנה לכם/ן ידע רב וכלים חשובים מעולמות התוכן של מדעי החברה וההתנהגות ומשאבי אנוש – מאחלת לכם/ן שתצברו חוויות מהנות ומשמחות בתקופת הלימודים, תפגשו חברים ושותפים לדרך וכן שתגשימו את שאיפותיכם/ן.

צור קשר

לקבלת מידע נוסף אנא מלא/י פרטיך
בוא/י נקבע פגישה! מלא/י את הפרטים ונתאם
בוא/י נקבע פגישה! מלא/י את הפרטים ונתאם