הכירו את הסטודנטית אמירה מחאמיד

חזרה לדף כתבות

הכירו את הסטודנטית אמירה מחאמיד

סטודנטית שנה ב' בתוכנית להסבת אקדמאים לתואר ראשון בסיעוד

"שמי אמירה מחאמיד, בת 22 מאום אל פחם, גרה ברמת גן.

סטודנטית שנה ב' בתוכנית להסבת אקדמאים לתואר ראשון בסיעוד, ובוגרת התוכנית לתואר ראשון בניהול במערכות בריאות באקדמית רמת גן.

במהלך  הלימודים לתואר הראשון עבדתי במכון גרטנר, המכון לחקר אפידמיולוגיה ומדיניות בריאות בשיבא.

אחרי שסיימתי את לימודי התואר הראשון בניהול במערכות בריאות המשכתי את הלימודים במכללה בתוכנית להסבת אקדמאים לתואר ראשון בסיעוד. התעניינתי מאוד בתחום הסיעוד מאז ומתמיד, ההורים שלי מאוד תמכו בבחירה שלי וידעו שמאז שהייתי ילדה ועד היום אני מתעניינת באנשים ושמחה לעזור לכל אדם, מכל הלב ובעיניים עצומות. לימודי הסיעוד היו מבחינתי הבחירה הכי נכונה וטבעית בשבילי.

הסיעוד בעיני הוא מקצוע אנושי, צריך לב גדול, חמלה, והקשבה רבה ופעילה כדי להקל על המטופל. הסיעוד הוא ים של ידע, חמלה ואהבה.

התחלתי לעבוד בשיבא מהשנה הראשונה ללמודים, במחלקת טיפול נמרץ כירורגית לב, תחום מעניין ומלמד, האחים ואחיות שיתפו אותי בידע, קראו לי להצטרף לביקורים ולהכיר את המקרים במחלקה מקרוב, הרגשתי ממש אחת מהצוות.

אחר כך המשכתי במיון אונקולוגי ובהמטואונקולוגיה. בהתחלה היה לי קשה לראות אנשים במצב כזה, אבל זה נתן לי להרגיש שאני עושה משהו משמעותי בחיים – להגיד מילה טובה למטופלים, וגם לעזור לצוות להבין את המטופלים שהתקשו לדבר בכל מיני שיטות כמו לכתוב, תנועה, קריאת שפתיים.

כיום אני עובדת במחלקת השתלת מח עצם בשיבא, העבודה שם מרתקת ותורמת לי רבות.

היתרון של העבודה במחלקות במהלך הלימודים עזר לי להבין את הלימודים בקורסים, כי היה לי ידע מקדים וניסיון וגם כי הניסיון המעשי גירה לי את הסקרנות לתחומים הללו, ולמדתי לעשות דברים חדשים כמו בדיקות והדרכות.

אני שואפת ללמוד ולדעת יותר בתחום הסיעוד ולהתקדם בעולם האקדמי."

צור קשר

לקבלת מידע נוסף אנא מלא/י פרטיך
בוא/י נקבע פגישה! מלא/י את הפרטים ונתאם
בוא/י נקבע פגישה! מלא/י את הפרטים ונתאם