הכירו את הסטודנטית נטלי מערבי

חזרה לדף כתבות

הכירו את הסטודנטית נטלי מערבי

סטודנטית בתוכנית לתואר ראשון דו-חוגי בניהול ובמשאבי אנוש, מצטיינת נשיא לשנת תשפ"א.

קצת עליך

שמי נטלי מערבי, בת 39 אוטוטו, מתגוררת בחולון, אמא לארבעה ילדים, עובדת במשרה מלאה כמנהלת מדור שכר בעמותה בתל אביב וכמו כן לומדת במסלול ערב לתואר ראשון דו-חוגי בניהול ובמשאבי אנוש שלוש פעמים בשבוע.

כשיצאתי למסע המאתגר הזה עם כל המשתמע מכך, ביודעין שאני לא הולכת לנוח על זרי הדפנה, הצבתי לעצמי מטרה שאני הולכת לצלוח את התואר ובגדול.

ובכן המסע הזה טומן בחובו הרבה שעות של למידה והתמדה, לצד אי ויתורים עד להגעת היעד שזה כמובן הצלחה במקסימום.

למה בחרת ללמוד דווקא את התחום הזה? מה משך אותך אליו?

תחום הניהול מאוד מתחבר אלי, גיליתי בעצמי יכולות ניהול שאני יודעת שאוכל לתרום לארגון שבו אני עובדת הרבה מהידע והאסטרטגיות למידה שרכשתי לצד כלים פרקטיים מעולם הארגוני שתורמות לי רבות להצלחה.

כמן כן, תחום משאבי האנוש הוא תחום שעסקתי בו רבות גם בעברי המקצועי, זה תחום שהוא עולם ומלואו, ואני מאוד נהנית למלא תפקיד חשוב זה, ולכן בלימודי התואר חיפשתי את הכלים הפרקטיים לשכלל את היכולות שלי.

מה הייתה הדרך שלך להצטיינות בלימודים? מה עזר לך להגיע לשם?

הדרך להצלחה סלולה בנחישות, עקביות והתמדה, זה בהחלט תרם לי רבות להגיע למעמד זה, כמובן לצד למידה מתמדת. אני מאמינה שברגע שאדם אוהב ומאמין במה שהוא לומד זה יכול לסייע רבות לצלוח את התואר בכיף ובהישגים ראויים.

הטיפ שלך לסטודנטים להצלחה בלימודים

למתוח את קצה גבול היכולות שלכם. לא תאמינו עד כמה הוא אלסטי, אל תוותרו לעצמכם, לקחת את אתגרי הלימוד ולהפוך אותם להזדמנויות אדירות להצלחה ופתיחת דלתות מדהימות בהמשך הקרירה שלכם. זו בהחלט השקעה שווה.

צור קשר

לקבלת מידע נוסף אנא מלא/י פרטיך
בוא/י נקבע פגישה! מלא/י את הפרטים ונתאם
בוא/י נקבע פגישה! מלא/י את הפרטים ונתאם