הכירו את הסטודנטית רות כץ | סטודנטית מצטיינת נשיא לשנת תשפ"ג

חזרה לדף כתבות

הכירו את הסטודנטית רות כץ | סטודנטית מצטיינת נשיא לשנת תשפ"ג

סטודנטית בתוכנית לתואר שני בייעוץ חינוכי

קצת עליך

אני רות, בת 35 מלוד נשואה לאורי ואמא לאמיתי, אביעד, שקד וזיו המהממים. מורה כבר יותר מעשור בבית הספר שבמושב ניר צבי ונהנת מהעבודה מאוד.

 למה בחרת ללמוד דווקא את תחום הייעוץ החינוכי? מה משך אותך אליו?

בחרתי ללמוד ייעוץ חינוכי כי אני מאמינה שכאשר אנו דואגים לרווחת באי בית הספר, כולם יותר פנויים לעשייה חינוכית שמקדמת את החברה שלנו ומשפרת אותה. אני אוהבת מאוד עבודה עם אנשים ואת התחושה שאני מצליחה לעזור ולקדם. כיועצת חינוכית אני אוכל לעשות את שני הדברים.

מהו הקורס האהוב עליך ומדוע?

אני חושבת שרוב הקורסים בתואר מעניינים מאוד, אבל אם הייתי צריכה לבחור קורס אחד, הייתי בוחרת את קורס הייעוץ הקבוצתי, שאותו הנחתה גב' אריאלה שקד – הלמידה המשותפת על התהליך שעוברת הקבוצה בייעוץ הקבוצתי וההתנסות בתהליך תוך כדי תרמו לי המון כלים לקראת העבודה הייעוצית שלי בעתיד. הקורס גם איפשר לי ללמוד דברים על עצמי ועל מקומי בקבוצה.

איך תתארי חווית הלימודים שלך באקדמית רמת גן?

חוויה נהדרת בהחלט! הגעתי ללימודים די חוששת מההתנסות החדשה הזו, אך מהר מאוד בזכות חבריי וחברותי המדהימים והמדהימות לתואר ובזכות המרצים והמרצות המעולים והמעולות במכללה החששות התפוגגו. יום הלימודים הפך להיות היום הכי כיף בשבוע- המפגש עם חבריי וחברותי ללימודים והשיעורים שנהנתי מהם עד שכמעט ולא שמתי לב שהזמן עובר היו משהו ששווה לחכות לו 🙂

מהן התוכניות שלך לאחר סיום הלימודים?

להיות יועצת 🙂 כרגע בתהליך של חיפוש משרה לשנה הבאה ומקווה שאמצא מקום שיאפשר לי לבצע את התפקיד בצורה הטובה ביותר.

מהם הטיפים שלך להצלחה בלימודים לסטודנטים החדשים?

אתם הולכים להיכנס למסע אישי ולימודי מדהים! קחו את הלימודים כחוויה- תתעניינו, תסתקרנו, תשאלו שאלות ותתנסו. תמצאו לכם חברים טובים לתהליך הלמידה וזה בכלל יהפוך להיות חוויה נהדרת.

צור קשר

לקבלת מידע נוסף אנא מלא/י פרטיך
בוא/י נקבע פגישה! מלא/י את הפרטים ונתאם
בוא/י נקבע פגישה! מלא/י את הפרטים ונתאם