הכירו את הסטודנטית שהנאז פאעור זועבי

חזרה לדף כתבות

הכירו את הסטודנטית שהנאז פאעור זועבי

סטודנטית בתוכנית לתואר שני בטכנולוגיות למידה דיגיטלית באקדמית רמת גן.

קצת עליך

שמי שהנאז פאעור זועבי, אמא לשתי בנות ונשואה לתאמר, מורה ורכזת של השפה העברית בבית הספר, מלמדת מזה 6 שנים בבית הספר שועפאט לבנות ב׳ במזרח ירושלים.

מדוע בחרת ללמוד את התואר השני בטכנולוגיות למידה דיגיטלית? 

אנו נמצאים בצמיחה ובשינוי משמעותי בכל בתי הספר, השינויים המהירים והדרמטיים המתרחשים בעולם מכתיבים לנו קצב חדש וצרכים חדשים, וזאת בעקבות מגפת הקורונה שגרמה לכל בתי הספר להתפתח יותר ולהתחדש. לכן על בתי הספר להכשיר צוות חינוכי לחדשנות להתמודדות עם האתגרים השונים והבלתי צפויים ולפיתוח כישורים של המאה ה- 21.

לפי דעתי הצוות החינוכי היום הינו צוות של סוכני שינוי למטרת חדשנות בכל בתי הספר, לכן אנו צריכים גם להתפתח יותר וללמוד כלים חדשים בכדי להתמודד עם השינוי המהיר הנוצר בכל בתי הספר בעקבות מגפת הקורונה. לכן בחרתי בתואר הזה, כדי לפתח אצלי חשיבה ותובנות חדשות בתחומי החדשנות והטכנולוגיות בחינוך, להתנסות במודלים ובמרחבי למידה חדשניים וליזום עשייה חדשנית עם טכנולוגיה מותאמת לבית הספר שלי.

במה לדעתך הלימודים תורמים לך?

ידע וכלים באסטרטגיות הוראה-למידה עדכניות המדגישות שיתופיות, פיתוח חשיבה ברמה גבוהה, שילוב כלי הערכה אלטרנטיביים, פיתוח יצירתיות.

עיצובם מחדש של מושגי הזמן והמרחב בלמידה, ויפתח  כישורי יזמות ומנהיגות, כך שאוכל להוביל בבית הספר ובמערכת החינוך שינויים ולפתח תוכניות המותאמות לצרכי הלומדים במאה ה-21.

מהו הטיפ שלך לסטודנטים השוקלים ללמוד את התחום?

מדובר בתואר אקדמי חדש, יוקרתי ומאתגר המקנה לבוגריו ואו לכל מי שלומד אותו, כלים רבים וידע עצום בתחום החדשנות בלימודים, כגון לימודי זום ועוד.

מה הקורס הכי מעניין שלמדת בתוכנית ולמה? 

בתוכנית ישנם הרבה קורסים  מעניינים! הכישורים הנדרשים המאה ה -21 הם קשורים לכישורי חשיבה מסדר גבוה כמו חשיבה יצרתית וחשיבה ביקורתית, הקורס של פיתוח חשיבה ביקורתית ויצירתית בסביבה דיגיטלית, יגרום לסטודנט שיהיה יותר יצרתי ויותר ביקורתי. הקורס נתן לי שימוש בכלים הדיגיטליים בצורה יצירתית.

בקורס הוראה ולמידה בסביבה עתירת טכנולוגיה עם ראש התוכנית פרופ׳ מוטי פרנק, למדתי את ההיבטים הפדגוגיים של שילוב כלים טכנולוגיים בהוראה ולמידה. הקורס היה מאוד מעניין, הכי מעניין שלמדתי אותו לפי הקורס הזה את היתרונות והמגבלות של  שילוב טכנולוגיות בהוראה ואת התנאים בהם ניתן להשיג שיפור הוראה ולמידה באמצעות כלים אלה ובכדי שתהיה מורה מוביל ומיוחד אתה צריך לגוון בשיטות הלימוד ובקורס הזה למדנו הרבה שיטות של גיוון ושל הפעלת התלמידים במהלך השיעור.

קורס מעניין נוסף היה גם של בנושא טכנולוגיות חדשניות ויישומן להוראה ולמידה, שבאמצעותו למדתי את הטכנולוגיות החדשניות הרלוונטיות להוראה ולמידה בעשור השני של המאה ה-21. בקורס הזה למדנו את המשפחות של הכלים הדיגיטליים, כל כלי לאיזה משפחה הם שייכים.

מהן התכניות שלך לעתיד?

לאחר סיום התואר, אני מתכננת להמשיך לשאוף למצוינות כדי להגשים את החלום שלי ולעשות הכשרת מנהלים בגדי להתמודד על תפקיד נהולי כלשהו במערכת החינוך ואו להיכנס לעולם ההנהלה.

צור קשר

לקבלת מידע נוסף אנא מלא/י פרטיך
בוא/י נקבע פגישה! מלא/י את הפרטים ונתאם
בוא/י נקבע פגישה! מלא/י את הפרטים ונתאם