הכירו את הסטודנטית שיר חמאוי | סטודנטית מצטיינת נשיא לשנת תשפ"ג

חזרה לדף כתבות

הכירו את הסטודנטית שיר חמאוי | סטודנטית מצטיינת נשיא לשנת תשפ"ג

סטודנטית בתוכנית לתואר ראשון במערכות מידע

קצת עליך

אני שיר חמאוי, בת 24 (במקרה ביום הטקס, חגגתי 24). סטודנטית בתוכנית לתואר ראשון במערכות מידע באקדמית רמת גן. במקור מרחובות ולפני שנה וחצי עברתי לגבעת שמואל עם בן הזוג שלי לקרבת העבודה והמכללה.

למדתי בתיכון מדעי המחשב ומאז התחלתי להתאהב בנושא המחשבים. בצבא התגייסתי בתור מנהלת רשת אך לא הסתפקתי בזה ועברתי תוך כדי השירות הצבאי מבחנים וראיונות כדי להגיע לבית הספר לסייבר בחיל התקשוב. כשהצלחתי לבסוף, תקופת החפיפה הייתה ארוכה ולא פשוטה בכלל ואף נכשלתי במספר רב של מבחנים. ההורים היקרים שלי לימדו אותי לא לוותר לעצמי ואכן לא ויתרתי לעצמי. התקדמתי להיות מדריכה בבית הספר לסייבר, מאמנת בסימולטור התקיפה ולבסוף מפקדת המתקן לאימוני ההגנה בסייבר בצה"ל – תפקיד של קבע שביצעתי בשירותי הסדיר. אפילו הייתי מצטיינת של בה"ד 7 ביום העצמאות 🙂

עם השחרור שלי עברתי לעבודה באבטחת מידע בשירות בתי הסוהר, ומשם עברתי לאיפה שאני היום – חוקרת בכירה במערך הסייבר הלאומי.

למה בחרת ללמוד דווקא את התחום הזה? מה משך אותך אליו?

תחום המחשבים משך אותי עוד מהתיכון אך עם הזמן בעבודה העכשווית שלי התחלתי לאהוב גם את תחום הניהול וניהול פרוייקטים ומערכות מידע. הבנתי שלא רק שאני אוהבת את התחום אני גם טובה בו.

מהו הקורס האהוב עליך ומדוע?

נכון לעכשיו הקורס שהכי התחברתי אליו היה עיצוב ותכנות מונחה עצמים בשפת java. מאוד מתחברת לשפות מחשב והרגשתי שהקורס מאתגר מאוד.

איך תתארי חווית הלימודים שלך באקדמית רמת גן?

חווית הלימודים שלי באקדמית רמת גן עד כה כיפית, יש תחושה מאוד טובה בשיעורים והמרצים באופן גורף נותנים יחס אישי לכלל הסטודנטים. יש מענה מהיר במיילים וגם בתקופת המלחמה יש תחושה של דאגה לסטודנטים ומתן הטבות שמאוד עוזרות.

מהן התוכניות שלך לאחר סיום הלימודים?

התוכניות שלי אחרי הלימודים זה להמשיך להתקדם בתחום הסייבר, ניהול הפרויקטים ומערכות המידע.

מהם הטיפים שלך להצלחה בלימודים לסטודנטים החדשים?

הטיפ העיקרי שלי לסטודנטים החדשים זה לא לוותר לעצמך, בסוף זה שווה את זה לא בגלל הציונים או התעודות, אלא כי אתה מרגיש שלם עם עצמך שלא ויתרת. תהיו גאים בעצמכם בכל שלב בחיים.

 

צור קשר

לקבלת מידע נוסף אנא מלא/י פרטיך
בוא/י נקבע פגישה! מלא/י את הפרטים ונתאם
בוא/י נקבע פגישה! מלא/י את הפרטים ונתאם