הכירו את הסטודנט בן אברהם

חזרה לדף כתבות

הכירו את הסטודנט בן אברהם

סטודנט בתוכנית לתואר ראשון דו-חוגי בניהול ובכלכלה, מצטיין נשיא לשנת תשפ"א.

קצת עליך

אז ככה – אני בן אברהם, בן 23, גר בכפר סבא, סטודנט לתואר ראשון דו-חוגי בניהול ובכלכלה, עובד בעסק משפחתי כל בוקר מראשון עד חמישי, בערבים הזוגיים (שני ורביעי) אני מגיע ללמוד במכללה, וגם בשישי בבוקר, ובשאר הערבים האי זוגיים (ראשון, שלישי, חמישי) אני משחק כדורגל בקבוצה מקצועית, ככה שישר מהלימודים ביום שישי בבוקר אני ממשיך למשחק בצהריים של הכדורגל, כן לו"ז צפוף 🙂

למה בחרת ללמוד דווקא את התחום הזה? מה משך אותך אליו?

בחרתי ללמוד דווקא את התחום הזה מהסיבה הפשוטה שאני אוהב להתעסק עם כסף, חישובים, להבין איך הדברים הכלכליים מתנהלים ואיך הכל עובד, להבין את הצד הכלכלי והפיננסי של חברה, ולדעת להוציא משם נתונים ולנתח אותם, וכשכזה משולב עם ניהול זה בכלל מדהים.

מה הייתה הדרך שלך להצטיינות בלימודים? מה עזר לך להגיע לשם?

אני יכול לומר שהשקעה והתמדה הם המפתח להצלחה. אומרים שצריך לוותר על הרבה דברים בדרך, אבל כשיש שאיפות גבוהות וכשמנהלים לו"ז ועומדים בו כמו שצריך, אז אפשר לשלב הכל מהכל. צריך לבחור במקצוע שאוהבים בו את מה שעושים ולומדים כי זה הדבר היחיד לדעתי שעוזר להתמיד, להשקיע ולהתקדם.

 הטיפ שלך לסטודנטים להצלחה בלימודים

הטיפ שלי הוא לעבוד עם לו"ז מסודר, לרשום הכל ביומן (כולל מתי להכין שיעורים ומתי לסכם עם תאריכים מוגדרים מראש) ולעמוד בזמנים האלו ולא לחכות לדקה ה-90, אני אישית מסכם במחשב במהלך השיעור את כל מה שהמרצה אומר ולאחר מכן מעביר את הכל מסודר למחברת, נכון עבודה כפולה אבל משתלם.

צור קשר

לקבלת מידע נוסף אנא מלא/י פרטיך
בוא/י נקבע פגישה! מלא/י את הפרטים ונתאם
בוא/י נקבע פגישה! מלא/י את הפרטים ונתאם