הכירו את הסטודנט רביע חיר אלדין | סטודנט מצטיין נשיא לשנת תשפ"ג

חזרה לדף כתבות

הכירו את הסטודנט רביע חיר אלדין | סטודנט מצטיין נשיא לשנת תשפ"ג

סטודנט בתוכנית לתואר ראשון בניהול מצבי חירום ומשבר

קצת עליך

אני רביע חיראלדין בן 37, גר בכפר חורפיש בצפון. גרוש ואבא חד הורי ל 3 בנות מדהימות. אני שוטר לשעבר, מתנדב כחובש בכיר במד"א וב- 11 השנים האחרונות אני עובד כנהג קטר ברכבת ישראל, מסיע את עם ישראל בהמוניו.

למה בחרת ללמוד דווקא את התחום הזה? מה משך אותך אליו?

בחרתי ללמוד ניהול מצבי חירום ומשבר כי זה מתקשר לכל העשייה שלי במשך השנים (שוטר, חובש, נהג רכבת ), והנושא מעניין ואקטואלי מאוד בכל המובנים, בין אם מדברים היום על משבר האקלים וההתחממות הגלובלית, אסונות טבע ואסונות מעשה ידי אדם (מלחמה, טרור תאונות ועוד). התמודדות עם מצבי קיצון ואירועים קשים וללמוד לנהל ליעל ולקדם דברים זה ממש מדבר אליי.

מהו הקורס האהוב עליך ומדוע?

למען האמת אין קורס אחד יש כמה קורסים במגוון נושאים שאני ממש מתחבר ואוהב כיוון שאלו נושאים ממש מעניינים ואקטואליים והם חשובים להבנה והפנמה קדימה בחיים, כי העולם משתנה ומתהפך ואנחנו כבני אדם חייבים להיות מוכנים כמה שניתן למגוון תרחישים ואיומים. קורסים אלו נותנים כלים איך להתמודד ולהכין את עצמנו, התא המשפחתי האישי ויתר המעגלים סביבנו.

איך תתאר חווית הלימודים שלך באקדמית רמת גן?

אני מאוד אוהב את הלימודים ואת העשייה שלי באקדמית רמת גן, אני נמצא עם אנשים מדהימים, בין אם הם מהסגל ובין אם הם הסטודנטים עצמם אני מרגיש משפחה וחברים בכללי במכללה ובפרט בכיתה.

מהן התוכניות שלך לאחר סיום הלימודים?

ב3 מילים … השמים הם הגבול.

מהם הטיפים שלך להצלחה בלימודים לסטודנטים החדשים?

אמונה בקב"ה, אמונה בעצמך ובדרך, משמעת עצמית גבוהה, עקביות, לא לוותר לעצמך ולא לעשות הנחות והכי חשוב אופטימיות וחיוך גדול.

צור קשר

לקבלת מידע נוסף אנא מלא/י פרטיך
בוא/י נקבע פגישה! מלא/י את הפרטים ונתאם
בוא/י נקבע פגישה! מלא/י את הפרטים ונתאם