"הלימודים נתנו לי תחושת מסוגלות והידע מלווה אותי ביום יום" | הכירו את דין ורסנו

חזרה לדף כתבות

"הלימודים נתנו לי תחושת מסוגלות והידע מלווה אותי ביום יום" | הכירו את דין ורסנו

הכירו את דין ורסנו, בוגר טרי של תואר ראשון דו-חוגי בניהול ומשאבי אנוש שממשיך לתואר שני בניהול השינוי וייעוץ ארגוני.

עד לפני 4 שנים הוא לא חשב שיעשה תואר אקדמי, ולאחרונה הוא סיים תואר ראשון בניהול ומשאבי אנוש, ובעוד הברזל חם, ממשיך מיד לתואר שני בניהול השינוי וייעץ ארגוני. דין ורסנו, לומד, עובד וגם נשוי ואב לילדה לא עוצר לנוח ומספר: "השילוב של הלימודים עם העבודה נתן לי הרבה מאוד תחושת ערך עצמי, הרחבתי את גבול היכולת מעל ומעבר למה שדמיינתי"

אל ספסלי המכללה דין הגיע לאחר שכבר בדק מספר כיוונים ותחומים וחצה את גיל 30. "תמיד אהבתי אנשים, אהבתי לעזור, לכוון, לייעץ, ולכן עולם משאבי האנוש משך אותי ורציתי לגלות מה קורה מאחורי הקלעים של החלטות ניהוליות אסטרטגיות על גיוסים וצמצומים. היא לי גם מאוד חשוב לקבל ידע מעשי, לא רק תיאורטי."

"הלימודים היו נהדרים, מכל קורס קיבלתי כלים שמשמשים אותי גם בחיים המקצועיים וגם בחיים האישיים. באתי עם מוטיבציה מאוד גבוהה, והכרתי מרצים מדהימים, משכמם ומעלה, עם ניסיון חיים עשיר ומרתק – וזה גם מאוד דרבן אותי. התואר היה דו-חוגי בניהול ובמשאבי אנוש והקורסים שהיו עבורי הכי משמעותיים היו אלו שעסקו במשאבי אנוש, והפגישו אותנו עם דוגמאות מהשטח של אנשים שעובדים ומצליחים בזה."

"במקביל ללימודים התחלתי לעבוד במשרת סטודנט במשרד החינוך. תחילה במחלקת משאבי אנוש, שם הזדמן לי לגעת בכל היבטי התחום – מנוכחות, דרך דרגות ועד תלונות ומכרזים, ובהמשך עברתי למחלקת פניות הציבור. ממשקי העבודה בין המחלקות הם שונים אבל בשני התפקידים נדרשת הרבה הכלה, ויכולות רגשיות ובין אישיות גבוהות. השילוב בין הלימודים לעבודה, וביחד עם חיי המשפחה, היה מאתגר. אבל בעידודם של אשתי והחברים לקחתי את זה למקום טוב, זה הוציא ממני את המירב שלי, הצלחתי, הגשמתי את עצמי, וגיליתי שאני מסוגל להרבה יותר ממה שהאמנתי."

ועם הצלחה לא מתווכחים. "הבנתי שרק השמיים הם הגבול, אז למה לעצור? מאוד התחברתי למכללה ולסגל המרצים אז החלטתי להמשיך ברצף ללימודי תואר שני בניהול השינוי וייעוץ ארגוני. אני התחלתי בלימודים בפתיחת סמסטר האביב ואני כבר מאוד מתרגש."

ולאן אתה מכוון בזירה המקצועית? "אני רוצה להמשיך להתמקצע ולהתקדם בתחום משאבי האנוש. אני מאוד אוהב את העבודה במשרד החינוך, וגם המנהלים שלי גם מאוד תומכים בי ומתחשבים בכך שאני לומד. אבל אני פתוח להכול ולא פוסל גם הצעות אחרות."

צור קשר

לקבלת מידע נוסף אנא מלא/י פרטיך
בוא/י נקבע פגישה! מלא/י את הפרטים ונתאם
בוא/י נקבע פגישה! מלא/י את הפרטים ונתאם