הרצאה של מר ארטיום סונדלזון, מנכ״ל הסטארט אפ Inova Diamonds במסגרת ביקור חממת היזמות

חזרה לדף כתבות

הרצאה של מר ארטיום סונדלזון, מנכ״ל הסטארט אפ Inova Diamonds במסגרת ביקור חממת היזמות

במהלך ביקור של חממת היזמות של האקדמית רמת גן בבורסה ליהלומים, הסטודנטים נפגשו עם ארטיום סונדלזון, מנכ״ל הסטארט אפ הייחודי Inova Diamonds, שמאפשר לכם "למדוד" תכשיטים מרחוק.

 

מאיה חוליאן, סטודנטית לתואר ראשון דו-חוגי בניהול ובחדשנות ויזמות, מספרת על המפגש:

Inova Diamonds מסייעת למותגים בתעשיית היוקרה, קמעונאי תכשיטים וסיטונאים להאיץ את צמיחתם על ידי שיפור המעורבות של הלקוחות, שיעורי ההמרה וייעול עלויות השיווק עם הפתרונות הטכניים המתקדמים ביותר.

ארטיום, שהעיד על עצמו כאחד שסומך על מספרים בלבד, לפני מספר שנים הגיע עם מיזם שנוצר מבעיה ממשית בהכנסות לאתרי סחר בתחום התכשיטנות. בכניסה לחנות וירטואלית, מבחינת חווית המשתמש, נראה כי לקוחות אינם לוחצים על כפתור התשלום בסיום הקניה. ממצאי המחקר הראו כי ל 97% מהאנשים הייתה אינפורמציה חסרה ואילו 65% לא חשו בפריט על עצמם, מה שפגם בחוויית הקניה. בסופו של דבר מסחר באינטרנט תופס תאוצה רבה וככל שהטכנולוגיה תונגש לשוק הרחב, המכירות יעלו.

הם מבצעים שיתופי פעולה רבים עם חנויות תכשיטים בארץ כמו ג׳נטלמן ושלל חברות בינלאומיות ופועלים מתוך אמונה שיש לספק ללקוח חסם אינטגרציה כמה שיותר נמוך, שהלקוח לא יצטרך להשקיע זמן או מאמץ, מושג שנקרא 10 Minuets Promise בשפתם.

הטכנולוגיה המרכזית שהם מספקים מכילה Ai – proportion based experience in 2D וטכנולוגיית 3D שמתמקדת בשוק ספציפי ויוקרתי יותר.

הם מתמקדים בשני מקומות של Ai: סקלביליות של פרופורציות והסתמכות על בינה מלאכותית, שביכולתה לשרטט באופן מדויק יד אנושית. ברמת ההתנהלות הכספית, מדובר בחברת SAS, גובים תשלום עבור מנוי מודל – משלם חודשי ומקבל שירותים, מעטפת.

שאלות שעלו במהלך ההרצאה:

עמית: "מדוע לא מרחיבים את הפעילות והנגשת הטכנולוגיה לתחומים נוספים בשוק הסחר האינטרנטי, לדוגמה שוק האופטיקה?״

ארטיום: ״שוק המשקפיים מאוד מתקדם מבחינת איקומרס, לא בגלל שמפחדים מתחרות, אלא באים מנקודת הנחה שאתה הכי טוב כשאתה מתחרה בנישה מסוימת״. הוא מוסיף שהמיקוד בתחומם משאיר אותם הכי טובים בנישה. כמו כן, איקומרס בתכשיטים זהו תחום שנמצא בצמיחה ועלייה מתמדת. בקורונה לא הייתה עליה בריאה מאחר והיא לא הייתה אורגנית, כעת ישנה עליה אורגנית, מתמדת ובריאה.

ארטיום מסכם, ״אסור לפחד מתחרות, זה דבר בריא, ניתן ללמוד גם ממתחרים ולא ניתן למנוע העתקות, אלא להיות הטוב ביותר. שוק ללא מתחרים אומר שאין שוק ועבודה בשוק תחרותי מצריכה טכנולוגיה עמוקה, ידע והשקעה כספית. היכולת לעבוד ולמכור בשוק זה משהו שמבדל אותך. המוצר שלנו תורם לחוויית הקניה של המשתמש באמצעות טכנולוגיית Ai. לכן אני ממליץ שאם מישהו ירצה להיכנס לעולם היזמות, יש להביט לעבר טכנולוגיית ה Ai, רינדור אוטומטי, הסתכלות על טכנולוגיות וייצור ערך ללקוח״.

צור קשר

לקבלת מידע נוסף אנא מלא/י פרטיך
בוא/י נקבע פגישה! מלא/י את הפרטים ונתאם
בוא/י נקבע פגישה! מלא/י את הפרטים ונתאם