הודעה על מינוי חדש באקדמית רמת גן

חזרה לדף כתבות

הודעה על מינוי חדש באקדמית רמת גן

המכללה האקדמית רמת גן מודיעה על מינויו של מר אבינעם לזרוב, לתפקיד מנכ"ל המכללה האקדמית רמת גן ומברכת אותו לרגל כניסתו לתפקיד.

 

בארבע השנים האחרונות כיהן לזרוב כמנכ"ל המכללה האקדמית גליל מערבי, בה הוביל תהליכי מיצוב ומיתוג תוך הגדלה משמעותית של מספר הסטודנטים הלומדים במכללה. לזרוב, נשוי לאירית ולהם שלוש בנות. לזרוב הוא בעל תואר ראשון ותואר שני בהנדסת תעשיה וניהול, עם התמחות במערכות מידע מאוניברסיטת בן גוריון.

בדברי הברכה שלו לרגל מינויו, אמר המנכ"ל החדש בטקס חילופי המנכ"לים:

"אני נרגש להצטרף לאקדמית רמת גן ומודה על הזכות שניתנה לי. האתגרים העומדים בפני כל המוסדות האקדמיים, כמו גם בפני החברה הישראלית כולה, ובפרט כמכללה המכשירה, בין יתר תוכניות הלימוד שלה, עובדים למערכת הבריאות בתקופה שבה מתמודדים עם מגיפה עולמית, מחייבים אותנו להמשיך ולהצטיין בכל תחום עשיה שהמכללה נוגעת בו. ולמרות הקשב הניהולי שמשבר הקורונה דורש, נשיא המכללה ואני מתכננים להקדיש את החודשים הבאים לתכנון תוכנית רב שנתית למכללה. האקדמית רמת גן חרטה על דגלה חינוך למצוינות ומקצועיות, הקפדה על רמה אקדמית גבוהה, ואנו מעניקים לסטודנטים שלנו כלים לפיתוח מיומנויות הנדרשות בשוק העבודה".

פרופ' אהוד קוקיה, נשיא המכללה האקדמית רמת גן, בירך על המינוי:

"אנחנו שמחים לקלוט למשפחת האקדמית רמת גן את אבינעם.  אבינעם נבחר מבין מאות מועמדים בתהליך מדוקדק. בצד כל התכונות הניהוליות, המנהיגותיות ושרשרת ההישגים בעבר, בחנו ובחרנו גם את הצד האנושי. אני בטוח שהצטרף למכללה מנכ"ל שיוכל להוביל אותה להישגים חדשים לטובת הסטודנטים והצוות".

מנכ"לית המכללה היוצאת הגב' רונית מלינרסקי, בתום 25 שנות עבודה פוריות ומוצלחות, בהן הובילה את המכללה להישגים רבים, נפרדה מהסגל ומצוות המכללה בטקס חילופי מנכ"לים מרגש שהתקיים בזום.

 

צור קשר

לקבלת מידע נוסף אנא מלא/י פרטיך
בוא/י נקבע פגישה! מלא/י את הפרטים ונתאם
בוא/י נקבע פגישה! מלא/י את הפרטים ונתאם