מרכז סימולציות חדשני לתוכניות הסיעוד, מהמתקדמים בארץ, שודרג לאחרונה במכללה

חזרה לדף כתבות

מרכז סימולציות חדשני לתוכניות הסיעוד, מהמתקדמים בארץ, שודרג לאחרונה במכללה

המרכז החדיש שודרג מתוך הבנה והכרה בחשיבות התרגול המתמשך להכשרתם של אנשי סיעוד מיומנים, ולהעלאת רמת הביטחון המקצועי והמוכנות שלהם לשלבי התנסות הקלינית בבתי החולים.

המרכז, שהושק לפני מספר שבועות, נותן מענה מתקדם לתלמידי תוכניות הסיעוד ומאפשר להם להתנסות ולתרגל, בזמן אמת, מגוון תרחישים של פרקטיקה קלינית, לרבות מצבי שגרה וקיצון, בתוך סביבה טיפולית מעבדתית מוגנת המדמה חדרי אשפוז ומרפאות.

הלמידה במרכז היא חוויתית ומתבצעת בקבוצות קטנות בלווי צוות מדריכים קליניים מורשים המגיעים ממגוון רחב של שדות קליניים. מערכי ההתנסות כוללים מאגר נרחב של תרחישי אינטראקציות והתערבויות טיפוליות, המייצגים מציאות דינאמית ומשתנה, בהתאם ליעדי הלימוד ועפ"י בסטנדרטים בינלאומיים עדכניים. בנוסף, צוות המרכז שם דגש על הקנייה והטמעה של עקרונות עבודת צוות, תוך שמירה על בטיחות מרבית וניהול סיכונים.

המרכז כולל 6 חדרים, מהם 4 חדרי טיפולים, חדר תחקור וקבלת משוב וחדר המיועד להוראה מתקדמת ולתרגול תקשורת בינאישית והדרכת מטופל. לחדרי המרכז חלונות חד כיווניים דרכם ניתן לצפות ולנתח את הנעשה בחדר, מבלי להסיח את דעתם של הסטודנטים המתנסים בו.

על מנת להקנות לסטודנטים היכרות מקדימה עם מירב סביבות הטיפול, החדרים מאובזרים בציוד מתקדם הזהה לציוד בו נעשה שימוש במרפאות בקהילה ובבתי חולים, לרבות ציוד החייאה, א.ק.ג, לחץ דם, ציוד חבישה, דגמים מסוגים שונים ועוד.

הציוד כולל בין היתר גם בובות עליהן ניתן לבצע פעולות סיעוד שונות ובובת הדמייה רפואית חכמה. הבובה הרפואית המתקדמת מדמה חולה אמיתי, משמיעה קולות של שיעול, קשיי נשימה, הקאה ועוד, ומאפשרת תרגול התערבויות שונות ובהן: החייאה, שאיבת דם, תפירת פצע, מתן אומדנים למצב הקליני וביצוע של הערכות מצב.

עוד במרכז – סימולטור, באמצעותו ניתן לבצע פעולות רפואיות וסיעודיות שונות, וכן מערכות הקלטה, בקרה ומשוב, המאפשרות צפיה ותחקור של הנעשה בחדרי הטיפולים.

צפו בסרטון על מרכז הסימולציות

 

צור קשר

לקבלת מידע נוסף אנא מלא/י פרטיך
בוא/י נקבע פגישה! מלא/י את הפרטים ונתאם
בוא/י נקבע פגישה! מלא/י את הפרטים ונתאם