"עכשיו זה הזמן האידיאלי להתכונן ליום שאחרי" | ראיון עם אודי שחר, מנחה קורס הפקת אירועים

חזרה לדף כתבות

"עכשיו זה הזמן האידיאלי להתכונן ליום שאחרי" | ראיון עם אודי שחר, מנחה קורס הפקת אירועים

ספר קצת עליך

שמי אודי שחר, אני בעל וותק של 24 שנים מלאות עשייה בעולם האירועים (פרטיים ועסקיים) ואהבה גדולה לאירועי קהילה והתנדבות.

ב-7 השנים האחרונות אני יוזם ומרכז את תוכניות הלימוד להכשרה ואימון של מפיקים, מעצבים, אנשי מכירות ומנהלי אירועים בתעשיית ההפקות במסגרת קורס הפקת אירועים באקדמית רמת גן – היחידה ללימודי חוץ.

למעלה מ 400 בוגרים שלנו קיבלנו כלים, אומץ, התמקצעות ואהבה לתחום.

למה כדאי לדעתך להירשם לקורס להפקת אירועים? לא עדיף ישר לעבוד?

עולם הפקת האירועים התפתח והשתכלל ורק מקצוענים מצליחים לבלוט ולשגשג. על מנת להיות בקיאים במיומנויות כמו ניהול, יצירתיות, חדשנות ודיגיטל חייבים הכשרה מעמיקה. בנוסף, מפיק אירועים חייב לשלוט בתחומים רבים – עיצוב, תאורה, סאונד, קונסטרוקציה, ייצוג אמנים, מופעים ועוד. ללא הכשרה מקצועית ומדויקת בלתי אפשרי להתפתח ולהתקדם.

 

 

עכשיו זה הזמן? הענף כולו סגור  וקשה לראות אופק

עכשיו זה הזמן האידיאלי להתכונן ליום שאחרי. שנת 2022 הייתה שנת שיא בהפקות ענק, שוק החתונות לבדו מגלגל סכום דמיוני של למעלה מ 5 מיליארד ₪, שוק האירועים העסקיים חצה את רף ה 13 מיליארד ₪.

על פי הערכות מומחים באביב 2024 נוכל לחזור לפעילות ואז יחזרו האירועים ויחזרו בענק!

בני אדם הם יצורים חברתיים. חתונה ממוצעת בארה"ב או באירופה כוללת 150 אורחים. בישראל חוגגים בענק 400 אורחים מוזמנים לחתונה ממוצעת. מי שיערך, יוכשר, ילמד ויתאמן עכשיו יהיה מוכן לגל האירועים הצפויים להגיע.

מה לומדים בקורס?

מפיק לפני הכל הוא מנהל ולכן אנחנו מתחילים במתן כלי ניהול כמו מיתוג אישי, חשיבה יצירתית, ניהול מו"מ, דיגיטל ורשתות חברתיות וממשיכים להכשרה מקצועית בעולם ההפקה – עיצוב, מולטימדיה, מוזיקה ומופעים, קונספט ולוקיישן, קוקטיילים, שליטה בתקציב ועוד.

למה ללמוד  את הקורס דווקא ביחידה ללימודי חוץ של האקדמית רמת גן?

אנחנו היחידים שמתחייבים ללמד בכיתות קטנות עד 15 סטודנטים בכיתה. לימודים בכיתות קטנות מאפשרות למשתתפים לקחת חלק פעיל, לשאול, להתנסות, להכיר באופן אישי ולתת מענה לצורך לאימון של כל סטודנט בנפרד.

צוות ההוראה מונה למעלה מ- 20 מרצים מומחים מעולם האירועים, בעלי השראה שיודעים להעניק את הכלים המעשיים וידע על מנת לחזק ולהעצים את הסטודנטים.

תוכנית הלימודים מפוקחת ע"י משרד העבודה ומאפשרת לחיילים משוחררים להשתמש בכספי הפיקדון כמו גם מובטלים יכולים להגיש בקשה לשירות התעסוקה ולקבל מימון מהמדינה.

בנוסף, פרויקט סיום הקורס הוא הפקת אירוע למען הקהילה. על מנת לעמוד בהצלחה ולקבל תעודת בוגר על כל סטודנט להפיק בפועל אירוע למען הקהילה, אנו מחברים את הסטודנטים עמותות כמו חיילים בודדים, קשישים, צרכים מיוחדים, ניצולי שואה והסטודנטים מתגייסים להפיק עבור ארגון אירוע בין אם בפועל ובין אם אירוע היברידי.

רוצים גם? לחצו כאן לפרטים נוספים>>

צור קשר

לקבלת מידע נוסף אנא מלא/י פרטיך
בוא/י נקבע פגישה! מלא/י את הפרטים ונתאם
בוא/י נקבע פגישה! מלא/י את הפרטים ונתאם