ביקור שר הבריאות, מר אוריאל בוסו, במכללה האקדמית רמת גן

חזרה לדף כתבות

ביקור שר הבריאות, מר אוריאל בוסו, במכללה האקדמית רמת גן

שר הבריאות, מר אוריאל בוסו, ערך ביקור במכללה האקדמית רמת גן, במסגרת סיור להיכרות עם המוסד המכשיר בכל שנה מאות בוגרים המשתלבים בהצלחה במערכת הבריאות.

במהלך הביקור, נפגש השר בוסו עם הנהלת המכללה, ובראשה פרופ' מוחמד ותד, נשיא המכללה, ומר אבינעם לזרוב, מנכ"ל המכללה. בפגישה הציגו פרופ' יעקב נפרסטק, ד"ר אירית אוחנה וד"ר יובל וייס, ראשי תוכניות הלימודים בתחום מנהל הבריאות והאחיות, את פעילות המכללה בהכשרת כוח אדם מקצועי למערכת הבריאות.

השר סייר במרכז להכשרה וסימולציה בסיעוד של המכללה, והתרשם במיוחד מהציוד החדשני ומשיטות ההוראה המתקדמות המשמשות להכשרת הסטודנטים.

בדיון עם הנהלת המכללה, הדגיש השר בוסו את החשיבות של יצירת שוויון במתן שירותי בריאות ורפואה מתקדמים בין אזורי הפריפריה ומרכז הארץ. הוא עדכן על תוכניות להקמת בית חולים חדש בדרום בשנים הקרובות, צעד משמעותי לקידום שוויון זה.

"אנו מתמודדים עם מחסור באנשי מקצוע בתחומי הבריאות", אמר השר. "המכללה האקדמית רמת גן ממלאת תפקיד חיוני בהכשרת הדור הבא של אנשי המקצוע שיובילו את מערכת הבריאות שלנו".

פרופ' ותד, נשיא המכללה, הביע תקווה כי הביקור יוביל לשיתופי פעולה נוספים בין המכללה למשרד הבריאות. "אנו מודים לשר על הביקור המשמעותי", אמר. "אנו מחויבים להמשיך ולהכשיר את מיטב אנשי המקצוע בתחומי הבריאות".

צור קשר

לקבלת מידע נוסף אנא מלא/י פרטיך
בוא/י נקבע פגישה! מלא/י את הפרטים ונתאם
בוא/י נקבע פגישה! מלא/י את הפרטים ונתאם