הסכם לשיתוף פעולה אקדמי בין המכללה האקדמית רמת גן לבין אוניברסיטת רישיהוד הודו

חזרה לדף כתבות

הסכם לשיתוף פעולה אקדמי בין המכללה האקדמית רמת גן לבין אוניברסיטת רישיהוד הודו

סטודנטים יקרים, סגל יקר, ואנשי מנהל יקרים,

אנחנו שמחים וגאים להודיע לכם כי המכללה האקדמית רמת גן חתמה על הסכם לשיתוף פעולה אקדמי עם אוניברסיטת רישיהוד (Rishihood  University) שבהודו.

רישיהוד היא אוניברסיטה פרטית, חדשה, שפניה לעתיד, השוכנת בסוניפט (Sonipat), כ-50 קילומטרים מניו דלהי. היא מציעה  מגוון רחב של תוכניות אקדמיות לתואר ראשון ולתארים מתקדמים, בתחומי עניין שונים ומגוונים, בין היתר, פסיכולוגיה וחינוך, מדעי הבריאות, וטכנולוגיה. במרכז עשייתה, ובגישה רב תחומית , גם קיימת המעבדה להעצמה האנושית, שמטרתה לשפר את היכולות  הקוגניטיביות והפיזיות של האדם וכך גם את איכות חייו.

האוניברסיטה, כמו המכללה שלנו, שואפת להתפתחותם האקדמית של הסטודנטים יחד עם השתלבותם בקריירות בעלות השפעה, תוך טיפוח ערכים שוויון הזדמנויות והוגנות, מחויבות, רצינות, ענייניות, ומקצועיות.

שיתוף הפעולה האקדמי בין שני המוסדות יכלול תוכניות לחילופי סטודנטים, תוכניות לחילופי סגל אקדמי להוראה ו/או למחקר, כנסים וקורסים אקדמיים משותפים, לרבות מקוונים, וכמו כן, שיתופי פעולה להצעות מחקר לקרנות מחקר תחרותיות בינלאומיות, ואף להקמת מכוני מחקר משותפים.

בכך, אנחנו תורמים להגשמת המוטו של נשיא המכללה, פרופ׳ מוחמד ותד, כפי שהוא  מציג זאת: ״תחלמו חלום שלם, תחזיקו בתקווה שלמה, פרשו כנפיים, עופו לכם בשמיים, גלו את מלוא הארץ, גלו את העולם״.

פרופ' סלביה פוגל-ביזאוי

מתאמת תחום הבינלאומיות

צור קשר

לקבלת מידע נוסף אנא מלא/י פרטיך
בוא/י נקבע פגישה! מלא/י את הפרטים ונתאם
בוא/י נקבע פגישה! מלא/י את הפרטים ונתאם