שיתוף פעולה בין האגודה ללימודי ישראל AIS – Association for Israel Studies למכללה האקדמית רמת גן

חזרה לדף כתבות

שיתוף פעולה בין האגודה ללימודי ישראל AIS – Association for Israel Studies למכללה האקדמית רמת גן

שמחים לבשר על שיתוף פעולה חדש בין האגודה ללימודי ישראל Association for Israel Studies (AIS) והמכללה האקדמית רמת גן.

שיתוף הפעולה כולל חברות זהב של המכללה באגודה המקנה תועלות רבות, כגון: השתתפות סגל וסטודנטים בוועידות האגודה, פרסום המכללה בכנסים ובמדיה המקצועית של האגודה ועוד.

האגודה ללימודי ישראל AIS הינה אגודה בינלאומית, שהוקמה בשנת 1985 כאגודה מקצועית בתחומים מדעי החברה ומדעי הרוח, ומתמחה  בחברה הישראלית העכשווית. האגודה רשומה בארצות הברית וחברים בה כ-500 חוקרים מכל רחבי העולם. האגודה מקיימת מדי שנה כנס בשפה האנגלית, כאשר בכל שלוש שנים, הכנס השנתי מתקיים בישראל וביתר הזמן, הוא מתקיים באחת האוניברסיטאות בארה"ב.

במסגרת שיתוף הפעולה:

  • מדובר באגודה ברמה אקדמית גבוהה מאוד, היא מאגדת בתוכה את מיטב החקורים בתחומי עניין מגוונים ורבים בהקשר הרחב של ישראל. במסגרת האגודה, מופיעים כיום מרצים לא רק מישראל, אמריקה הצפונית, מאמריקה הלטינית, ומאירופה, אלא גם מהודו, מסין ומיפן. כך, מתאפשר לחברים ולמשתתפי הכנסים של האגודה, לא רק להרחיב את הידע שלהם, אלא גם ללמוד על מדינות אחרות, בפרספקטיבה השוואתית מרתקת.
  • האגודה משתפת פעולה עם ארגונים אקדמיים בינלאומיים אחרים, העוסקים בתחומים מגוונים – וזהו כרטיס כניסה חשוב לכל חוקר/ת.
  • האגודה מפרסמת כתב עת מדעי Israel Studies Review, שהמוניטין שלו עולה עם השנים. עובדה זו כמובן מקלה על פרסומם של מאמרים אקדמיים – שהוא תנאי הכרחי, אם כי לא מספיק, לכל קידום באקדמיה.
  • כמו בכל מסגרת מסוג זה, החברות באגודה מייצרת קשרים אישיים ומקצועיים המאפשרים שיתופי פעולה בינלאומיים. שיתופי פעולה אלו מאפשרים גם להכיר "ממליצים פוטנציאליים", אותם צריכים חברי סגל אקדמי, בכל שלבי הקידום בסולם האקדמי.
  • הכנס הבא של האגודה ללימודי ישראל יתקיים בחיפה וזה יאפשר, למי שירצה, כניסה קלה לארגון החשוב הזה.
  • החברות תאפשר למספר מסוים של חברי סגל וסטודנטים מצטיינים מהמכללה האקדמית רמת גן להשתתף בכנס השנתי.

צור קשר

לקבלת מידע נוסף אנא מלא/י פרטיך
בוא/י נקבע פגישה! מלא/י את הפרטים ונתאם
בוא/י נקבע פגישה! מלא/י את הפרטים ונתאם