סגל מרצים
ד”ר תמי אינגליש
רקע אקדמי ומקצועי:
ד”ר תמי אינגליש (רוזנטל לשעבר) היא בעלת תואר BSc במדעי המחשב ו-MSc (בהצטיינות) במדעי המחשב והוראת המדעים, שניהם מהאוניברסיטה העברית, וכן תואר PhD בהוראת מדעי המחשב שהוענק בשיתוף של האוניברסיטה העברית ואוניברסיטת סטנפורד בקליפורניה. היא עבדה עשר שנים באוניברסיטה הפתוחה בישראל בהוראת קורסים בשפות תכנות, מבני נתונים ואלגוריתמים, בינה מלאכותית ושפת פרולוג, וזאת במקביל לניהול מרכז ללימודי מחשב של האוניברסיטה הפתוחה ופיתוח מגוון רחב של קורסים ותכניות לימוד. בשנת 1996 היא עברה לקליפורניה ועבדה באוניברסיטת סטנפורד שבע שנים. בסטנפורד היא שימשה כראש החטיבה של מדעי המחשב ביחידה של Education Program for Gifted Youth ועסקה בפיתוח ובהוראת קורסי מולטימדיה אונליין במדעי המחשב. לאחר שובה לישראל, היא המשיכה לעבוד כיועצת לאוניברסיטת סטנפורד במשך כמה שנים ופיתחה עבורם קורסי אונליין במדעי המחשב. במקביל היא לימדה במכון הטכנולוגי בחולון (HIT) ובאוניברסיטה הפתוחה במחלקה למדעי המחשב. היא כתבה כ-12 מאמרים שפורסמו בירחונים מקצועיים ובכנסים בינלאומיים.
היא לימדה מגוון קורסים במדעי המחשב, כולל קורסים בתכנות בשפות מחשב שונות, מבני נתונים ואלגוריתמים, בסיסי נתונים, בינה מלאכותית ושפת פרולוג, ופיתוח אפליקציות Web. בשנים האחרונות היא משמשת כמרצה במכללה האקדמית רמת גן, ומלמדת קורסים במדעי המחשב בשתי תכניות- מערכות מידע ומדעי המחשב. היא גם זכתה בפרס מרצה מצטיינת נשיא לשנת 2014 , לשנת 2020 ולשנת 2023.
תחומי המחקר העיקריים שלה הם פיתוח שיטות אוטומטיות להערכת תכניות מחשב ופיתוח קורסים ללמידה מרחוק ולמידה אלקטרונית.
במערכות מידע היא מלמדת כיום את הקורסים עיצוב ותכנות מונחה עצמים בשפת Java ומבני נתונים ואלגוריתמים.
דוא”ל:
tammy.e@iac.ac.il
מאמרים:
Rosenthal,T. Gal-Ezer, J., Ben-Zvi, N. (1995) “Professional Updating in Computer Training for Immigrants: A Case Study”, Proceedings of WCCE 1995, Birmingham, UK.
Rosenthal,T. Gal-Ezer, J., Ben-Zvi, N. (1995) “Professional Updating in Computer Training for Immigrants: A Case Study”, Greater Access to Technology, Engineering and Sciences, Volume 2, No. 1 , 1995, Victoria, Australia.
Rosenthal T., Suppes P., Ben-Zvi N. (2002) “Automated Evaluation Methods with Attention to Individual Differences – A Study of a Computer-based Course in C.”ASEE/IEEE Frontiers in Education Conference, 2002; also reprinted in Suppes P., “Individual Differences in Online Computer_based Learning Gifted and Other Populations”, Center for the Study of Language and Information, The University of Chicago Press Books, 2013. (http://press.uchicago.edu/ucp/books/book/distributed/I/bo13383806.html)
Rosenthal T., Suppes P. (2005) “Gifted Students’ Individual Differences in Computer-based C Programming Course.” Education Program for Gifted Youth, Stanford University, pp. 1 – 44. Available online: http://suppescorpus.stanford.edu/articles/comped/402.pdf; also reprinted at Suppes P., “Individual Differences in Online Computer-Based Learning: Gifted and Other Populations”, Center for the Study of Language and Information, The University of Chicago Press Books, 2013. (http://press.uchicago.edu/ucp/books/book/distributed/I/bo13383806.html).
Rosenthal T. (2005) “Introducing Recursion by Using Multimedia.” Proceedings of the10th ITiCSE Annual Conference on Innovation and Technology in Computer ScienceEducation, Lisbon, Portugal.
Mano M., Haberman B., Rosenthal T. (2006) “Promoting Women in Science and Technology.” Proceedings of the 11th ITiCSE Annual Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education, Bologna, Italy, 2006.
Rosenthal T. (2006) “Students’ Performance in Online Courses in C”. Proceedings of the AACE E-Learn Conference, Honolulu, Hawaii,.
Pelleh M., Haberman B., Rosenthal T., English J. (2008) “Linking Theory, Practice and System-Level Preception: Using a PBL Approach in an Operating Systems Course.” The Journal of Issues in Informing Science and Information Technology, Volume 5, Santa Rosa, CA, USA, pp. 395-408.
English J., Rosenthal T. (2009) “Evaluating Students’ Programs Using Automated Assessment – A Case Study.” Proceedings of the I14th ACM–SIGCSE Annual Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education. Paris, France, 2009.
English, J. & English T. (2015) “Experiences of Using Automated Assessment in Computer Science Courses”, Journal of Information Technology Education: Innovation in Practice vol, 14 pp. 237–254. Available online: https://doi.org/10.28945/2304
English, J. & English T. (2019) “Combining Summative and Formative Evaluation Using Automated Assessment”, Issues in Informing Science and Information Technology, vol 16, pp.143–151. Available online: https://doi.org/10.28945/4293