תואר שני במנהל מערכות בריאות (MA)


סועאד אכתילאת,

"שמי סועאד אכתילאת, אני בוגרת תואר ראשון בסיעוד ותואר שני במנהל מערכות בריאות באקדמית רמת גן. בגיל 29 התחלתי לכהן כאחות אחראית מחלקה פנימית גריאטריה בבית החולים תל השומר, ולאחר כ-3 שנים נבחרתי לתפקיד מובילת תהליך אקרדיטציה בבריאות הנפש במרכז לבריאות הנפש באר יעקב. במהלך עבודתי כאחות היה לי ברור כי על מנת להשפיע ולתרום יותר לטובת המטופלים ובני משפחתם עלי להמשיך לתפקידי ניהול בכירים יותר, וראיתי לנכון לרכוש השכלה מקצועית בתחום.
מניסיוני כבוגרת תואר ראשון בסיעוד באקדמית רמת גן, התבקש שאמשיך את גם את לימודי התואר שני באותו המקום, המשלב מתן כלים מקצועיים וניהוליים המאפשרים סלילת דרך ניהולית."
קרא עוד >>

שירה שילה,

"מזה 10 שנים  אני אחות אחראית במלר"ד במרכז הרפואי "וולפסון", הכוונות שלי בעתיד הן להתפתח לתפקידי רוחב או תפקידים ניהוליים ברמה גבוהה יותר. התחום עניין אותי, מאחר ואני עוסקת בתפקיד ניהולי בתחום הסיעוד. הלימודים בתכנית מאפשרים לי לקבל ראייה רחבה יותר של מערכות הבריאות בארץ ובעולם. בנוסף, הלימודים נותנים לי כלים להבנה של המערכת  ומרחיבים את הידע שלי לגבי דברים שרלוונטים בעבודה הניהולית."
קרא עוד >>

מיכל אבנד, בוגרת התכנית לתואר שני במנהל מערכות בריאות

"הגעתי לתחום מנהל מערכות בריאות, דווקא בעקבות השאיפה ללמוד ולהיחשף ללימודי הגרונטולוגיה ומנהל השירותים לזקן. התארכות תוחלת החיים בעולם המודרני והעליה בשיעור הזקנים באוכלוסייה, ממצבת את בני הגיל השלישי במקום אסטרטגי בעולם השיווק. מקום שנכון להיום, עדיין מוחמץ ולא ממוצה. מאחר ואני פסיכולוגית ארגונית במקצועי, העוסקת במחקרי שוק, ראיתי בפלח שוק זה סוג של הזדמנות ברמה השיווקית והפרסומית. הדרך שלי להצטיינות בלימודים הייתה רצינות. הגעתי באמת ובתמים מתוך כוונה ללמוד, להפנים וליישם. סייעו בידי להגיע להצטיינות נוחות וידידותיות מערך הלימוד במכללה, כמו גם קבוצת הלימוד המצומצמת, שבנויה הייתה מחברים שרכשתי בלימודים, ועמה תרגלתי ולמדתי לכל בחינה."
קרא עוד >>

צפה בוידאו